Techniki sprzedaży - profesjonalna obsługa klienta (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
Cel szkolenia
GŁÓWNY CEL SZKOLENIA:
Cel edukacyjny: szkolenie prowadzi do rozwoju kompetencji w zakresie poszerzania
i usystematyzowania wiedzy na temat profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta. Przygotowuje do samodzielnej pracy w zakresie pozyskiwania klienta. Szkolenie prowadzi do rozwoju kompetencji w zakresie poszerzania i usystematyzowania wiedzy na temat procesu sprzedaży.
Cel biznesowy: zdobyta wiedza oraz umiejętności nabyte podczas szkolenia przełożą się na wzrost pozyskanych klientów.
EFEKTY UCZENIA SIĘ:
W ZAKRESIE WIEDZY UCZESTNIK
ma wiedzę w zakresie pracy na stanowisku handlowca
zna typy sprzedaży
zna etapy procesu sprzedaży
zna cechy handlowca
ma wiedzę nt. pytań otwartych i zamkniętych
zna motywy decyzji klienta
ma wiedzę nt. przygotowania prezentacji
ma wiedzę w zakresie lejka sprzedażowego – sposobów pozyskiwania klientów
W ZAKRESIE UMIEJĘTNOŚCI UCZESTNIK
rozróżnia typy sprzedaży
opracowuje strategię procesu sprzedaży
potrafi scharakteryzować profil własnego klienta
rozwija własne cechy/umiejętności potrzebne do sprzedaży
potrafi zadać pytania otwarte i zamknięte
dobiera właściwe segmenty klientów do produktów i usług
rozróżnia potrzeby klientów
opracowuje cechy-pochwały-korzyści dot. sprzedawanych produktów/usług
opracowuje prezentację/ ofertę
potrafi zaprezentować firmę
uzasadnia przewagę oferty na rynku nad innymi
potrafi wybrać właściwe metody pozyskiwania klienta z uwagi na profil branży
W ZAKRESIE KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH UCZESTNIK
potrafi pracować z klientem
efektywnie organizuje własną pracę handlowca
wykazuje motywację w procesie sprzedaży
jest przygotowany do publicznej prezentacji
potrafi komunikować się z innymi firmami
Grupa docelowa
PROFIL UCZESTNIKÓW:
Szkolenie przygotowane dla osób pracujących w handlu na bezpośredniej obsłudze klienta. Uczestnikami mogą być osoby z wieloletnim doświadczeniem, jak i również osoby, które dopiero rozpoczęły przygodę ze sprzedażą. Mogą to być osoby związane ze sprzedażą towarów i usług B2B i B2C dowolnej branży.
Grupa docelowa:
pracownicy przedsiębiorstw działów handlowych obsługi klienta pragnących zwiększyć swoje kwalifikacje w zakresie kompetencji miękkich,
osoby uczestniczące w szkoleniu – chcące poprawić umiejętności osobiste
właściciele małych i średnich firm, przedsiębiorcy, freelancerzy
właściciele jednoosobowych działalności gospodarczych
koordynatorzy, menedżerowie pracujący w dziale sprzedaży
pracownicy działów handlowych
sprzedawcy/handlowcy
przedstawiciele handlowi/key account managerowie
osoby, które na co dzień zajmują sprzedażą i obsługą klienta
Program
PROGRAM SZKOLENIA:
Typy sprzedaży
rozmowa handlowa
telemarketing
oferta pisemna
Proces sprzedaży – etapy
Charakterystyka klienta
model zachowań nabywcy
Cechy handlowca:
cechy fizyczne
cechy osobowościowe
umiejętności fachowe
Potęga pytań
pytania otwarte
pytania zamknięte
Motywy decyzji klienta
Prezentacja:
cechy
korzyści
przygotowanie prezentacji
zasady tworzenia prezentacji
Lejek sprzedaży: pozyskiwanie klienta
Prowadzący
Iwona Świdurska - trener od 16 lat w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, przedsiębiorczości, prac biurowych, bhp - firm, instytucji, fundacji, uczelni z całej Polski. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na Wydziale Zarządzania - studiów doktoranckich o specjalności "organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwami" oraz studiów magisterskich o specjalności "zarządzanie przedsiębiorstwami". Posiada uprawnienia pedagogiczne. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki, studia managerskie BHP. Posiada certyfikat VCC z zakresu technik sprzedaży.
Trener działów sprzedaży, przedstawicieli handlowych, managerów różnych działów, pracowników takich firm jak: PHILIPS Polska sp. z o.o. Warszawa, Media Expert Złotów, Wielton S.A., Prymat z o.o., Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego w Krakowie, Dekpol S.A., Caritas, Fundacja Aktywizacja, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie, Zakład Przetwórstwa Mięsnego „Biegun” Spółka Jawna Jaraczewo, Gerdes MC Sp. z o.o. Poznań, Terravita, AM Okna Gorzów Wlkp., Hyprotech Łódź, Przedsiębiorstwa AMBIT, Euro Prestige, Boger, Info-Medica Poznań, Urzędu Lotnictwa Cywilnego, Bil Cup Poznań, Domedic Dental, BGŻ, Savrin, Cleaner, ZKZ Jarocin, Waberers Polska, Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze, Shim Pol, Dalkia Services sp. z o.o., Praefa spółka z o.o., Phenix Pharma Polska Warszawa, Kancelaria Prawna Teodorowski & Wojtaszak Kraków, Chespa, Bruk spółka z.o.o., Neinver Asset Managemnet Polska spółka z.o.o. (Factory Poznań), Sinoma Kraków, MMG Środa Wlkp., pracowników Urzędu Pracy, Jaromy Jarocin, Collegium Polonicum przy UAM w Słubicach i Uniwersytecie Viadrina we Frankfurcie, NS Konsulting w Lublinie, Domino, Sternet sp. z o.o. z Tarnowa, Piekarnia-Cukiernia „Pellowski” z Gdańska, Infotower, Fibar Group z Poznania, szpitali i teatrów oraz wielu innych podmiotów.
Przeprowadza szkolenia oraz doradza firmom i instytucjom w zakresie wprowadzania zmian w obszarach:
Profesjonalny sprzedawca – przedstawiciel handlowy
Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Obsługa klienta i techniki sprzedaży
Akademia handlowca
Marketing w firmie - budowanie strategii marketingowej na rynku w kraju i zagranicą
Przedsiębiorczość – abc małej firmy- budowanie strategii marketingowej na rynku w kraju i zagranicą
Biznesplany
Pracownik administracyjno - biurowy
Obsługa sekretariatu i biura
Planowanie i organizowanie pracy własnej
Techniki sprzedaży
Profesjonalna obsługa klienta
Doskonalenie procesu sprzedaży
Efektywna organizacja pracy własnej i zarządzania sobą w czasie
BHP
Informacje organizacyjne
Zgłoszenia:
e-mail: maticonsulting@szkolenia-mc.pl
tel. 600 43 33 71
Informacje podstawowe
- Organizator: Mati Consulting szkolenia
- Rodzaj szkolenia: Otwarte
Cena: 1680 zł Netto
Dane kontaktowe
Osoba kontaktowa: Iwona Świdurska